www.safesex.bg

  • Уголемяване на шрифта
  • Шрифт по подразбиране
  • Намаляване на шрифта
Завършени проекти :: Национални инициативи
Национални инициативи

Социален маркетинг на контрацептиви

Проектът съдържаше два взаимодействащи си компонента – образователна кампания, ориентирана към младежката аудитория и здравните специалисти, както и маркетингова кампания, която чрез търговски инструменти въвежда на пазара гамата презервативи COOL. БАСП е собственик на търговската марка COOL. Образователният компонент имаше за цел повишаването на сексуалната култура и информираност на населението, намаляването на броя на абортите по желание, ограничаването на разпространението на полово предаваните инфекции. Проектните дейности бяха изпълнени в периода 1998 - 2003 г.

 

Младежка информационна мрежа “Играй по правилата”

Play it safeГлавната цел на проекта бе разпространението на здравна информация по отношение на сексуалното и репродуктивно здраве сред младите хора в страната по подходящи и същевременно нетрадиционни, събуждащи интерес канали. Основен фокус бе поставен върху полово предавани инфекции и ХИВ. В рамките на проекта бяха организирани младежки групи в 15 града от страната, като се проведоха повече от 80 специални образователни събития, а повече от 240 търговски обекта бяха брендирани със слогана на кампанията.

Съществена част от проекта бе и разпространението на презервативи и информационни материали по основните пътни артерии в страната. Това включваше местаза бързо хранене, бензиностации и други малки заведения. Особено внимание бе обърнато на места с концентрирана проституция. Това включва крайпътни ТИР-паркинги, мотели и други места за отдих.

Инициативата бе осъществена с финансовото съдействие на Обединени холандски фондации и се изпълни в периода 2003 - 2005 г.

 


Банер
Брой прегледи на съдържанието : 1926280

Банер
Банер

Последни новини

Най-съществената промяна: Документиране на истории

Долна баня, 24-26 януари 2020 г.

Среща на екипите работещи по проекта „Моето тяло, моите права” от София, Ямбол и Монтана се проведе от 24 до 26 януари 2020 г. Представителите на трите локации споделиха своя опит от изпълняваните дейности по места. Бяха обсъдени проблеми, с които се срещат здравните медиатори, хората от групите за самопомощ и техните партньори и бяха дискутирани възможни решения за тях. Участващите поставиха акцент на добрите практики, които са идентифицирани до момента. Бяха разгледани и обсъдени няколко видеа, показващи работата на терен и изображения с послания за ползите от семейно планиране.
Участниците дадоха обратна връзка и за подготвяното ръководството за групи за взаимопомощ и за здравната апликация за мобилни устройства, които ще бъдат полезни в бъдещата работа по проекта и след него. Разделени на групи, изпълнителите на проектните дейности от София, Ямбол и Монтана работиха по възможните начини за документиране на истории за най-съществената промяна в живота на хората, постигната като резултат от работата на екипите и здравните специалисти.

 
Стартира второто издание на Столична академия по здравно образование

София, 16 декември 2019

След успешна и интензивна първа година, в която обучителите на връстници от първия випуск на Столична академия по здравно образование получиха познания, които вече споделят със своите връстници, стартираме втората година на Академията. В този процес екипът на БАСП работи с ценни партньори – Дирекция ПИСТ на Столична община, Национален център за обществено здраве и анализи към МЗ (НЦОЗА) и Български младежки червен кръст (БМЧК).
През учебната 2018-2019 година екипи от млади хора от 1 СУ, Професионална гимназия по дизайн, 144 СУ, 119 СУ и Първа английска гимназия подкрепяни от училищните си психолози преминаха през интензивна обучителна програма и в края на учебната година получиха сертификати.и показаха какво могат пред своите съученици, родители и учители.

 
Нулева толерантност към сексуалната експлоатация на деца

София, 13 ноември 2019

Поредната среща на Партньорството за учене и действие (ПУД) се проведе на 13 ноември 2019 г. в София. Това е и първата среща в рамките на проекта „Умението да променяш”, който надгражда работата, започната в рамките на инициативата „Изкуството да информираш”. Членовете на групата обсъдиха възможности за обединяване на усилията на различните организации и институциите за застъпничество в областта на работата за превенция и по случаи, свързани със сексуална експлоатация на деца. Една от основните цели на работата на Партньорството през следващите няколко години е съществен принос към нулева толерантност в обществото по отношение на сексуалната експлоатация на деца. Предстоят множество инициативи – обучения за изграждане на капацитет, както и разработване и осъществяване на пилотни малки проекти и работа на терен.
Работата на Партньорството се подкрепя от фондация ОУК.

Банер

Завършени проекти :: Национални инициативи