www.safesex.bg

  • Уголемяване на шрифта
  • Шрифт по подразбиране
  • Намаляване на шрифта
#AЗрешавам

АЗ решавам: глобална кампания за равен достъп на жени и момичета до услуги, свързани със семейното планиране, май 2017 г.

#idecide #АЗрешавам
 
Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) подкрепя усилията на глобалната кампания #IDecide за равен достъп на всички момичета и жени до здравни грижи, контрацепция и услуги, свързани със семейното планиране.
 
• Ранните раждания спират момичетата от училище и силно ограничават възможностите им за по-добър живот.
• Всяка жена има право да знае как да запази репродуктивното си здраве и как да планира семейството си.
• Бедността без образование възпроизвежда бедност.
• Да направим възможно и хората от уязвими общности да имат достъп до информация и услуги, свързани със семейното планиране.
 
Инициативата на БАСП включва млади хора от пет града на страната – София, Пловдив, Стара Загора, Плевен и Русе – за да направи възможно посланията на кампанията да стигнат до повече граждани на България.
                                                                                Campaign logo 

Глобалната кампания I Decide се случва в през месец май 2017 г.

 85 млн. момичета и жени в света ще забременеят през 2017 г. поради липса на контрацептивна грижа. Това е все едно всички в Германия да са бременни по едно и също време.
 Всяко правителство може да даде на всяка жена контрацептивната грижа, от която тя се нуждае, за по-малко от $2 на месец.
 Принудителните бременности ще доведат до летален изход при повече от 300 хил. жени през 2017 г. – това е цялото население на Венеция!
 Бедните жени забременяват принудително пет пъти по-често поради липса на здравна грижа и контрацептивни услуги.

 

Банер
Банер

Последни новини

Нов проект на БАСП подкрепен от Lidl България за предизвикателствата по време на пубертета

София, 11 октомври 2017 г.

Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) получиа финансиране за изработването на кратко филмче за предизвикателствата по време на пубертета. Проектът е едно от предложенията, които кампанията за корпоративна социална отговорност на Lidl България „Ти и Lidl за по-добър живот” подкрепя.
На 11 октомври 2017 г. официално беше дадена зелена светлина на 31 проекта в областите: здравословен начин на живот, околна среда, образование и култура. Общият брой на постъпилите кандидатури е 425 като идеите са генерирани в 142 различни населени места, включително малки общини. Въпреки, че одобрените проекти са само в четири области, идеите са изключително разнообразни: за построяване и облагородяване на детски площадки, залесяване, оборудване на училищни кабинети, повече съвместно пълноценно прекарано време за деца и родители, наблюдение и запазване на изчезващи на редки видове птици, обучения за деца и професионалисти, работа с доброволци, историческо наследство.

 
#АЗрешавам

София, 26 септември 2017

На 26 септември - Световния ден на контрацепцията - представяме на вашето внимание кратък видеоклип, свързан с кампанията на БАСП и Международната федерадция по семейно планиране (МФСП) #idecide за равен достъп до здравни грижи, контрацепция и услуги, свързани със семейното планиране. Клипът е направен с подкрепата на Bayer Pharma AG Berlin.

Можете да гледате клипа тук

 

 
Партньорството за учене и действие финализира и одобри комуникационната си стратегия

София, 14 септември 2017 г.

"Децата използват интернет все по-често, по-рано и по-мобилно. Със завишеното използване се увеличават и рисковете. Повечето време онлайн не прави децата по-дигитално/медийно грамотни.  Социалните мрежи са норма дори за най-малките, а тревожно голям процент от профилите на малките деца са публични. Трудно се определя истинността на информацията. Най-много децата са онлайн през смартфоните  – 80,6% през 2016 г., за сравнение – през 2010 г. процентът е бил 45%). Все по-често децата попадат на вредно съдържание. Критично важна е ролята на родителите, училището и приятелите." Това са някои от изводите на Националното представително проучване сред деца на възраст от 9 до 17 години, използващи интернет, направено през 2016 г. от фондация Приложни изследвания и комуникация (ПИК), представено пред ПУД.

Банер

#AЗрешавам