www.safesex.bg

  • Уголемяване на шрифта
  • Шрифт по подразбиране
  • Намаляване на шрифта
Общи :: Кампания за отговорно сексуално поведение на БАСП и презервативите SEXWELL

Кампания за отговорно сексуално поведение на БАСП и презервативите SEXWELL

LogoСофия, 3 януари 2017

През януари т.г. стартира кампанията на Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) и презервативите SEXWELL „Кондом с кауза”. Инициативата цели да събере средства за продължаване на услугата безплатно тестване и консултиране за ХИВ/СПИН за хора в нужда, която Асоциацията извършваше години наред, финансирана от Глобалния фонд.
В продължение на година социално отговорните ни партньори от SEXWELL ще продават специални пакети презервативи с кауза, като от всеки продаден пакет ще отделят средства за кампанията. Така ще можем отново безплатно да тестваме и консултираме хора в нужда относно ХИВ и други сексуално преносими инфекции.

Пакетите могат да бъдат открити във фирмените магазини на партьора ни, на онлайн платформата sexwell.bg, както и в аптеки РЕМЕДИУМ.
Кампанията призовава хората към сексуално отговорно поведение. Важността на каузата припозна и подкрепя  също платформата loveguide.bg. Инициативата е следствие от обучение по фондонабиране, организирано от Български център за нестопанско право (БЦНП), в което участва Ралица Згалевска от екипа на БАСП. Кампанията има страница във Фейсбук и ще предоставя важни знания за предпазване от сексуално преносими инфекции като представя гледни точки от практиката на различни медицински специалисти, както и на хора, които подкрепят идеята.„Мисли с главата си” и „Здравето е безценно” са основни послания на кампанията.

 

Банер
Банер

Последни новини

Младежите в България: Интернет не „разваля” децата, ограмотяването по въпроса трябва да се случва в семейството и в училище

София, 20 ноември 2017

Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) участва в тазгодишния форум Voice it 2017: Младежко мнение от значение, който се проведе за трета поредна година. Събитието беше организирано от Националната мрежа за децата и Младежка мрежа „Мегафон“ в партньорство с УНИЦЕФ България и отбеляза 28-та годишнина от приемането на Конвенцията за правата на детето.
БАСП, представлявана от Ралица Згалевска и Боян Младенов съвместно с двама от доброволците си Маги Василовска и Недко Гешев, като една от организациите-домакини предостави възможност за тематични дискусии по въпроси, свързани със здравното и сексуално образование на своя щанд. Други неправителствени организации събираха мнението на младежите, по теми, свързани с правото на мнение, недискриминацията, децата и съдебната система, тормозът и насилието, психичното здраве, образованието, интернет и дигиталната грамотност.

 
Превенцията на сексуално насилие и сексуална експлоатация над деца е възможна

София, 17-18 ноември 2017 г.

Партньорството за учене и действе (ПУД) проведе на 17 и 18 ноември 2017 г своята първа конференция на тема „Превенцията на сексуално насилие и сексуална експлоатация над деца е възможна” и с това официално се заяви и показа в общественото пространство. Работната програмата включваше презентации, панелни дискусии с представители на държавни институции и обща дискусионна част. Темата за сексуалната експлоатация на деца беше представена и дискутирана от различни аспекти, като целта на организаторите и участниците беше заедно да потърсят начини за подобряване на работещия координационен механизъм за реакция след случаи на насилие, да обменят добри практики, а така също да обединят усилия в името на общата кауза като общество да постигнем нетърпимост към случаите на насилие и сексуална експлоатация на деца.

 
Нов проект на БАСП подкрепен от Lidl България за предизвикателствата по време на пубертета

София, 11 октомври 2017 г.

Българската асоциация по семейно планиране и сексуално здраве (БАСП) получиа финансиране за изработването на кратко филмче за предизвикателствата по време на пубертета. Проектът е едно от предложенията, които кампанията за корпоративна социална отговорност на Lidl България „Ти и Lidl за по-добър живот” подкрепя.
На 11 октомври 2017 г. официално беше дадена зелена светлина на 31 проекта в областите: здравословен начин на живот, околна среда, образование и култура. Общият брой на постъпилите кандидатури е 425 като идеите са генерирани в 142 различни населени места, включително малки общини. Въпреки, че одобрените проекти са само в четири области, идеите са изключително разнообразни: за построяване и облагородяване на детски площадки, залесяване, оборудване на училищни кабинети, повече съвместно пълноценно прекарано време за деца и родители, наблюдение и запазване на изчезващи на редки видове птици, обучения за деца и професионалисти, работа с доброволци, историческо наследство.

Банер

Общи :: Кампания за отговорно сексуално поведение на БАСП и презервативите SEXWELL